IŠPARDUOTUVĖ ŠIAULIUOSE! S. Daukanto g. 4.

Grąžinimas

Gavus prekę pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką? Prekė nevisai netenkinta 100%? Nesijaudinkite, kartu išspręsime visas kilusias problemas :) Jei turite galimybę - atsiųskite broko nuotraukas mums el. paštu - tikėtina, kad taip greičiau galėsime išspręsti susidariusius nepatogumus. Susisiekti galima 860439311 (darbo dienomis nuo 9.00 iki 18.00) arba el. paštu info@namuimperija.lt

Prekę/-es galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prakės įsigyjimo datos.

Prekės grąžinimas dėl broko, pažeidimų:

  • Prekė/ės negali būti sugadintos pirkėjo. 
  • Prekė/ės turi kitokių, didesnių, papildomų pažeidimų, nei kad yra parašyta ir perteikta nuotraukose prie prekės aprašymo.
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta pirkėjui.
  • Perekę/es supakuoti kaip įmanoma geriau, kad grąžinimo metu išvengti papildomų pažeidimų
  • Gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis.

  • Prekės gali būti grąžinamos klientui patogiu metodu, bet tai turi būti padaryta į tikslų adresą - Daukanto 4, Šiauliai 71772. Paštomato ir pašto siuntų grąžinimas nėra galimas ir paiimtinas.
  • Atsiunčiame (pridedame prie siuntos išsiunčiant) grąžinimo etiketę ir iškviečiame kurjerį klientui patogiu laiku. Etiketę reikia užklijuoti ant gražinamos prekės pakutės. 
  • Grąžinimo etikečių ir kurjerių iškvietimo derinimą įsipareigojame įgyvendinti per 1-3 d.d.
  • Pinigai už prekę/-es pilnai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu. Tai įsipareigojame padaryti per 14 d.d. nuo prekės gavimo atgal. 

Visada lanksčiai ir noriai sprendžiame susidariusias problemas. Visi punktai sprendžiami ir individualiais susitarimais, kaip dalinis pinigų grąžinimas, prekės paėmimas visom šalim patogiausiu būdu ir kiti.

Prekės grąžinimas jei nesate patenkint preke:

  • Prekė/ės negali būti pažeistos pirkėjo. Turi būti identiškos išvaizdos, komplektacijos ir kokybės kokia buvo parduota ir išsiųsta.
  • Prekė turi būti supakuota tinkamai, kad nepasižeistų transportavimo metu.
  • Prekės/ių siuntimo išlaidos tenka pirkėjui (padedame rasti pigiausią ir patogiausią variantą, atsiunčiame kurjerio etiketę siuntimui)
  • Pinigai grąžinami pavedimu į kliento nurodytą banko sąskaitą.

 

Visi kliento veiksmai turi būti iš anksto suderinti su pardavėju elektroniniu paštu – info@namuimperija.lt

Jei turite klausimų ar pastebėjimų dėl grąžinimo visada prašome susisiekti Jums patogiu būdu. Draugaukime :)